Beslenme ve diyet uzmanı Jessica Sepel, bademin faydaları hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Şifa deposu kuruyemişler arasında en sık tüketilen badem'in daha önce kimsenin bilmediği bir faydası daha ortaya çıktı.

Avustralyalı beslenme uzmanlarının yaptığı araştırma sonuçlarına göre; kaliteli ve düzenli bir uyku uyumak için öğleden sonra kafein içeren içeceklerden mutlaka uzak durmamız gerekiyor. Beslenme ve diyet uzmanı Jessica Sepel, kaliteli bir uyku için en iyi beslenme ipuçlarını sizler için anlattı. Özellikle öğleden sonra kafein içeren içeceklerden uzak kalmak gerektiğin altını çizden Jessica Sepel, yatmadan önce protein açısından zengin olan kuruyemişlerin başında gelen badem'in mutlaka tüketilmesi gerektiğini öneriyor.

Sağlıklı yaşam ve kaliteli bir uyku için rahat bir yatağa ya da yastığa gerek olduğunun da altını çizen Beslenme ve diyet uzmanı Jessica Sepel, iyi bir gece uykusu için bunların önemli olduğunu ifade etti. Uykumuzu yarıda bölen ve bizi rahatsız eden başka bir olay da, akşam yemeğinden sonra tüketilen şekerli tatlılar. Protein ağırlıklı akşam yemeğin'den (balık, tavuk, mercimek, yumurta) sonra, yatmadan önce de birkaç tane badem tüketmek tavsiye ediliyor.