Avokadonun içinde kalp krizi riskini azaltan ve yüksek kolestrol rüskini düşüren tekli doymamış yağlar var. Avokadonun içinde bolca antioksidan var, antioksidanlar da hücreleri serbest köklerin verdiği zarardan koruyor. Avokadoların içindeki vitamin miktarı değişse de, içinde K, C, B5, B6 ve E gibi önemli vitamin çeşitleri var. Bir çok meyvenin aksine, avokadoda gerçekten protein var. Protein iktarı avokadonun büyüklüğüne göre değişiyor ama ölçü olarak 100 gram avokadoda 2 gram protein bulunuyor. Avokadodan yararlanmak için yemek zorunda değilsiniz. Saç ve yüz maskesi içeriği olarak da kullanabilirsiniz. Avokado yemek kişinin diğer yiyeceklerden aldığı besin değerlerini arttırabilir. Avodakoların için bebeklerin gelişimi için çok önemli olan bir madde olan folik asit de mevcut. Aynı muz gibi, avokadoda da potasyum var. Potasyum vücudun bir çok fonksiyonu ve işlemi için çok önemli bir mineradir.

1. İçinde sağlıklı yağlar var.

2. Bol bol antioksidan bulunduruyor.

3. Vitamin dolu.

4. Protein açısından zengin.

5. Yararlarını almak için çeşitli yollar var.

6. Katı yağlar yerine avodako kullanabilirsiniz.

7. Daha fazla besin değeri.

8. Hamile kadınlar için ideal.

9. Potasyum deposu.