Gün içinde birden gelen karnın zil çalması hali gibi can sıkıcı bir durum yoktur. Bu anlarda sağlıksız tercihlerde akla ilk gelen yöntemlerden. Bunu engellemek için her zaman hazırlıklı olmakta büyük yarar var. Bundan dolayı gün içinde tüketebileceğimiz sağlıklı atıştırmalıkları sizler için derledik.

KURU KAYISI VE BADEM

Sürekli sizinle beraber her yerde olabilirler, çantanızda, ofisinizin çekmecesinde, evinizde. Ama abartmamak kaydıyla tüketmekte fayda var.

MEYVE VE PEYNİR

Karnınız acıktığında bir parça peynir ve elmayla durumu geçiştirebilirsiniz. Bu şekilde hem protein hem de lif ihtiyacınızı alacaksınız.

BİTTER ÇİKOLATA

Güzel bir fincan kahve ve 2 parça bitter çikolata kriz anlarınızı kurtaracak.

KURUYEMİŞ BARLAR

Kurutulmuş meyve ve kuruyemiş barları yaklaşık 150 -200 kalori oluyor. Hem kalorisi uygun hem de besleyici bir alternatif olabilir sizin için.

SEBZE CİPSLERİ

İcebergleri yıkadıktan sonra, kırmızı biber dilimleri ve salatalıkla çiğ olarak hazırladığınız bir tabak dolusu sebze cipsi afiyetle yiyebilirsiniz.

SANDAVİÇ SAATİ

1 dilim peynir, 2 dilim çavdar ekmeği, 3 adet zeytin ve yeşillikler ile güzel bir sandviç tüketebilirsiniz. Yanına yeşil çay almayı ihmal etmeyin.

KEFİR MUCİZESİ

Kefir, vanilya ve çilekle blenderize edilerek hazırlanmış harika ve tok tutucu bir besindir.

YABANMERSİNİ VE YOĞURT

İki kaşık yabanmersini kurusunu, 5-6 badem, toz tarçın, yoğurt ve vanilya ile birleştirerek harika bir tatlı elde edebilirsiniz.