Yatmadan önce, sizler için hazırladığımız bu 5 yöntemi yaparak daha rahat ve kolay uyumanız artık mümkün. İşte daha kolay ve rahat uyumanıza yardımcı olacak o 5 yöntem...

1-) Sırtınızın altına yastık koyarak ayaklarınızı yukarı doğru kaldırın. Topuklarınızın ve dizlerinizin aynı hizada olmasına özen gösterin. İki dakika bu şekilde kalın. Ardından bir sağa bir sola olmak üzere bacaklarınızı hareket ettirin.

2-) Midenizin üzerine bir yastık koyun ve ellerinizi sırtınızda birleştirin. Derin bir nefes alarak arkaya doğru eğilin ve ayaklarınızı tutmaya çalışın. Bu hareketi yaparken ellerinizin sırtınızda kalmasında fayda var. 5-10 kere tekrar ettikten sonra rahatlamak için ellerinizi indirebilirsiniz.

3-) Önünüze bir yastık alın ve bacaklarınızı yavaş yavaş açarak oturun. Bacaklarınızı gerin ve derin bir nefes alın. Aldığınız nefesi verirken, başınızı yastığa koyun ve ellerinizi ileri doğru uzatın.

4-) Sırtınıza bir yastık koyun ve geriye doğru uzandıktan sonra bağdaş kurun. Avuç içleriniz yukarı bakacak şekilde iki yanınıza koyun ve derin derin nefes alın.

5-) Sırt üstü yatarken önce kalçalarınızla birlikte bacaklarınızı sağa doğru yatırın. 1 dakika boyunca böyle kaldıktan sonra aynı hareketi sola doğru yapın ve 1 dakika da bu şekilde kalmaya özen gösterin.