Japon menşeili Toyota markasının Ocak- Temmuz periyodunda toplam C-HR satışlarının yüzde 48,5' ini C-HR Hybrid modeli oluşturdu. Şirketten gelen yazılı beyana göre, sadece Temmuz ayında Türkiye' de satılan Japon markası olan Toyota C-HR Hybrid' in total satışlarındaki pastası yüzde 72' ye ulaştı. Bu pay Avrupa pazarında ise senenin ilk 6 ayında yüzde 80 olarak oluştu.

Ünlü Japon markalarından Toyota C-HR, tüm Avrupa' da bugüne dek 67 bin 958 adet satarken, bunun 59 bin 88 adeti ile yüzde 86' sı hibrit versiyon oldu.

PAZAR PAYI

Hybrid C-HR, Türkiye'de yılın ilk 7 ayında toplam 3 bin 448 adet satılırken, hibrit versiyonun satış rakamı 1671 olarak gerçekleşti. Türkiye' de senenin ilk yarısında en fazla satılan hibrit otomobil olan otomobil markasıToyota C-HR Hybrid, hibrit otomobil satışları içinde de yüzde 83 pazar payına ulaştı.

Oto-hibrit teknolojisinin lideri olan ve Türk halkını da ilk kez hibrit teknolojisi ile tanıştıran Japon menşeili Toyota' nın sene sonuna dek satışını gerrçekleştirmeyi hedeflediği 5 bin adetlik hibrit otomobil satışında önemli bir payı üstlenecek Toyota C-HR Hybrid, Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) teşviği ile çok daha ulaşılabilir bir meblağ ile sunuluyor.