Vücut sisteminizin vitaminlerin yararlarını kaybetmeden rahatça işleyebilmeleri için sağlıklı ve organik gıdaların tercih edilmesi büyük önem taşımaktadır.Aynı zamanda yağsız ya da az yağlı olarak satılan birçok ürün, içinde fazla seviyede şeker bulundurur. Trans yağlar yerine doğal yağları tercih etmeniz daha doğru karar olacaktır. Yemeklerinize avokado, balık, fındık gibi içinde doğal yağ barındıran besinleri ekleyerek tüketmek sizin için daha faydalı olacaktır.

Her sabah uyandığınızda ya da her acıktığınız meyve suyu içmemeye özen gösterin. Çünkü sıkma meyve suyu da olsa sağlıklı olarak düşünüp tükettiğiniz meyve suyunun içinde bol miktarda şeker vardır. Bu da rejiminiz boyunca alacağınız şeker miktarının yüksek olmasına yol alacaktır.

Vücut ağırlığınız, her gün düzensiz bir şekilde bazı değişimlerle karşımıza çıkmaktadır. Bu nedenle her iki haftada bir tartıya çıkıp kilonuzu kontrol altında tutmak daha çok motive olmanıza yardımcı olacaktır. Kilo vermek için yediklerimize de aynı oaranda dikkat etmemiz gerekiyor. Özellikle yağlı ve şekerli yiyecekleri de hayatımızdan tamamen çıkarmak büyük önem taşımaktadır.