Soğuk ayların hareketsiz anları yavaş yavaş geride kalıyor. Şimdi harekete geçmenin, kışın aldığımız kiloları vermenin zamanı geliyor. En çok tercih edilen bahar diyetleriyle iki haftada 4 kiloya kadar vermek mümkün. Yaza formda ve fit girmek için bu günleri iyi değerlendirmekte fayda var.

1. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak bitki çayı (şekersiz), 1 dilim çavdar ekmeği, 1 domates
• ARA ÖĞÜN: 100 gram mevsim meyvesi
• ÖĞLE YEMEĞİ: 1 adet yağsız karnıyarık, 2 yemek kaşığı pilav, 1 kase yağsız yoğurt
• ARA ÖĞÜN: İki top vanilyalı dondurma
• AKŞAM YEMEĞİ: 150 gram derisiz tavuk ızgara, 4 yemek kaşığı bezelye, 1 dilim kepek ekmeği
• YATMADAN ÖNCE:  150 gram mevsim meyvesi

2. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak yağsız süt, 1 lop yumurta, 2 parmak yağsız beyaz peynir, 1 domates ve salatalık
• ARA ÖĞÜN: 1 bardak taze sıkılmış meyve suyu
• ÖĞLE YEMEĞİ: 2 dilim meyve, 75 gram yağsız beyaz peynir, 1 porsiyon yeşil salata
• ARA ÖĞÜN: 5 ceviz
• AKŞAM YEMEĞİ: 2 tane haşlanmış yumurta, 2 tane haşlanmış patates
• YATMADAN ÖNCE: 100 gram mevsim meyvesi

3. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak bitki çayı (şekersiz), 2 çorba kaşığı müsli, 200 gram yeşil salata
• ARA ÖĞÜN: 150 gram mevsim meyvesi
• ÖĞLE YEMEĞİ: 100 gram ızgara köfte, 1 dilim kepek ekmeği, 3 yemek kaşığı fasulye piyaz
• ARA ÖĞÜN: 5 kuru kayısı
• AKŞAM YEMEĞİ: İki orta biber dolma, 3 parmak büyüklüğünde peynirli börek, 1 bardak tuzsuz ayran
• YATMADAN ÖNCE: 100 gram mevsim meyvesi

4. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak yağsız süt, 1 yumurta ile hazırlanmış menemen, 1 dilim çavdar ekmeği, 1 salatalık
• ARA ÖĞÜN: 100 gram mevsim meyvesi
• ÖĞLE YEMEĞİ: Çavdar ekmeği ile hazırlanmış beyaz peynirli ve domatesli tost, 1 bardak nar suyu
• ARA ÖĞÜN: 2 top dondurma
• AKŞAM YEMEĞİ: 1 orta boy balık ızgara, 1 kibrit kutusu büyüklüğünde helva, 1 porsiyon yeşil salata, 1 dilim kepek ekmeği
• YATMADAN ÖNCE: 1 bardak taze sıkılmış meyve suyu

5. GÜN

• KAHVALTI: 1 bardak şekersiz yeşil çay, 2 parmak büyüklüğünde yağsız beyaz peynir, 2 dilim çavdar ekmeği
• ARA ÖĞÜN: 1 dilim kepek ekmeği, 25 gram kaşar peyniri
• AKŞAM YEMEĞİ: 1 porsiyon az yağlı patlıcan salatası, 1 kase yağsız yoğurt, 1 dili çavdar ekmeği
• ARA ÖĞÜN: 1 dilim kepek ekmeği, 25 gram kaşar peyniri
• AKŞAM YEMEĞİ: 5 ızgara köfte, 1 haşlanmış patates, 1 porsiyon mevsim salatası
• YATMADAN ÖNCE: 100 gram mevsim meyvesi

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı kaydırın.