Mümkün olduğunca gülebilmek ve gülerken de dudak kenarlarınızı yukarı kaldırmak önemlidir. Bir diğer yöntem ise ağzınızı havayla doldurarak sağa ve sola ağzınızın içerisindeki havayı hareket ettirmek olmalıdır. Bu yöntemle dudaklarınıza baskı uygulayarak kan akışını hızlandırabilirsiniz. Tekerelemeler diksiyonumuzu düzelttiği gibi aynı zamanda da dudaklarımızı da dolgunlaştırmaktadır. Örneğin 'Bir tavuk bir yumurta' tekerlemesini sık sık ve günde belirli saat aralıklarında 20 kere tekrarladığınızda dudak kaslarınızın çalışarak dolgunlaştığını hissedebileceksiniz.

DUDAK EGZERSİZLERİYLE DUDAK DOLGUNLAŞTIRMA

Dudaklarınızı dişlerinizin üzerinden açarak ve kapayarak hareket ettirdiğinizde de aynı sonuca ulaşabilmeniz mümkün olacaktır. Ağzınızı kapayığ dudaklarınızı büzdüğünüzde de kan akışını hızlandırdığınız için bu şekilde tekrar ettirerek egzersizleri devam ettirmek dudaklarınızda dolgun hissiyatını hissetmenizi sağlayabilirsiniz. Gülerken elmacık kemiklerinizin çalışmasını engelleyerek sadece dudaklarınızla güldüğünüz takdirde dudak kaslarınızı çaıştırarak daha dolgun dudaklara sahip olabiliyorsunuz.

YANAK EGZERSİZLERİNİ DE İHMAL ETMEYİN!

Sarkık yanaklara sahipseniz ve hem yanaklarınız kalkık dursun hem de dudaklarınıza dolgunluk katsın istiyorsanız da yapmanı gereken şey 'o' ve 'a' harflerini sırasıyla ard arda 30 defa tekrarlayarak egzersiz hareketleriyle buradaki kasları çalıştırmak olacaktır.