Tuzsuz ve kavrulmamış badem, fıstık, kaju, üzüm karışımı sizi zinde tutacak. Büyük bir kavanozda karıştırın, küçük plastik torbalara koyarak günlük atıştırmalık paketler hazırlayın. Elmanızı çantanızdan eksik etmeyin. Vaktiniz varsa dilimleyerek üzerine birkaç damla limon suyu ya da tarçın ekleyin. 

SEBZE ÇUBUKLARI

Kereviz ve havucu önceden ince uzun keserek kendinize vitamin deposu hazırlayabilirsiniz. Hem mineral hem de lif açısından zengin bu atıştırmalığı da küçük paketlere koyarak buzdolabında saklayın.

TAVSİYE ETMİYORUZ

HAZIR MEYVE SULARI

İçecekler yiyecek değildir. Hazır ya da taze sıkılıp sonradan paketlenmiş tüm ürünlerde koruyucu bulunur. Ayrıca vücudu meşgul etmezler. Çabuk sindirilir ve sizi aç bırakırlar.

PROTEİN BARLARI

Genellikle şeker ve karbonhidrat ile zenginleştirilen protein barları genellikle almanız gerekenden çok daha fazla kalori içerir. Bunun yerine evde granola yapabilirsiniz.

HAMURDAN VAZGEÇİN

Tost, simit, kruvasan, börek ve kurabiye gibi hamur işleri en iyi seçim olmayabilir. Karbonhidratlar küçük porsiyonlarla yendiğinde ancak kabul edilebilir. O yüzden ana öğünlerinizde az az yemeniz kilo almanızı engeller. Metabolizmanızı yavaşlattıkları için ara öğünlerde protein ağırlıklı beslenmeyi tercih edin.

NE İÇMELİSİNİZ?

Su. Vücudunuzun %70’inden fazlası su olduğu için su içmek sizi zinde tutar. Limon dilimleri ekleyerek lezzetlendirebilirsiniz. Çayda sınır yok. Kahve yerine zaman zaman çaya geçiş yapabilirsiniz.