Kırışıklıklar ile savaşan besinler; Vücudumuzun her bir hücresini yeterli derecede besleyebilmek için günlük alınması gereken elli kadar besin öğesi bulunmaktadır. Kırışıklıklar ile savaşan besinleri sizler için araştırdık. İçeriğinde barındırdığı antioksidanlar ve vitaminler sayesinde oldukça faydalı olan besinleri sizler için sıraladık;

CİLDİN GENÇ KALMASI İÇİN TAVSİYELER

Vücudun iyi kaliteli proteinlere ve doğru yağlara ihtiyacı vardır.

Doymuş yağlardan uzak durulmalı (margarin, tereyağı) ve doymamış yağlar (zeytinyağı, kanola, soya, mısırözü) tercih edilmelidir.

Yeşil ve turuncu renkli sebzeler vücudun A vitamini seviyesini yükseltmekte, böylece cilt hücreleri güçlenip, ten daha canlı ve parlak olmaktadır.

Soya fasulyesi ve yer elması da içerdiği bitkisel östrojen sayesinde cilde parlaklık vermekte ve cildin gerginliğini sağlamaktadır.

Besinlerin hücrelere taşınmasını, atıkların da hücrelerden dışarıya çıkışını sağladığı için her gün mutlaka 8-12 bardak su içmelidir.

Serbest radikallere karşı önemli hücre koruyucu maddeler içerdiği için Yeşil çay tüketimi arttırılmalıdır.

Yeterli uykuyu almak için 9 saat uyunmalı ve spor yapılmalıdır.

Sigara ve alkolden uzak durulması oldukça önemlidir.