Asyalı kadınlar fast food gibi zararlı yiyecekler yerine daha sağlıklı yemekleri tercih ederek zayıf fiziklerini buna borçlu olduğunu ifade ediyorlar.

PORSİYON BOYUTU

Ben bir şundan bir bundan birde ondan alayım' derken bir bakmışsınız tabak dolmuş taşmış. Fakat Asyalı hanımlarımız öylemi her yemeklerini en 'az' porsiyonda yediklerine hem fikiriz.

PİŞİRME ŞEKİLLERİ

'Ben sağlıklı olduğu için zeytinyağını tercih ediyorum' diyebilirsiniz ama Asyalı kadınlar haşlamak varken neden kızartalım ki diyor.

BALIK VE DENİZ ÜRÜNLERİ

Asyalı kadınlar balık ve deniz ürünlerini bizim gibi kızartmak yerine ısı işlem görmüş yarı-çiğ balık eti tercih ediyor.

FERMENTE ÜRÜNLER

Biz Türkler için fermente ürün deyince akla ilk salam, sosis ve sucuk gelir. Hatta annelerimizin ilk söylediği bu tip yiyeceklerin çiğ tüketilmemesi gerektiği.

YEŞİLLİK OLDUKÇA FAZLA TÜKETİLİYOR

Asyalı kadınlar daha önce hiç görmediğiniz ya da salata dışında bir yerde tatmadığınız yeşiliklerden bile sulu yemek çıkarabiliyorlar.

SU YERİNE SOĞUK ÇAY TÜKETİYORLAR

Asyalı kadınlara göre vücut her zaman istikrarlı sıcaklığını korur. Soğuk su tüketmek sıcaklığı azaltır ve vücudu yeniden dengelemek için kalori yakmaya başlar.

YARARLI TATLILAR VE ATIŞTIRMALIKLAR

Türk mutfağına ait birçok tatlı hayatımızda olmazsa olmazlardan. Ama biz de Asyalı kadınlar gibi incecik olmak istiyorsak alıcaz elimize Asya atıştırmalıklarımızı ve "küçük porsiyonlarda" tüketmeye başlayacağız.

YÜRÜME ALIŞKANLIĞI

Egzersiz programlarını yapmaya hiç üşenmiyorlar! Asyalı kadınların bu denli ince bir fiziğe sahip olmalarının bir diğer nedeni ise asla üşengeçlik ya da tembellik yapmamaları.