Allianz Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Aylin Somersan Coqui, sigortası bulunmayan vatandaş ve işletmelerin sel ve dolu faciasından sonra büyük zarara uğradıklarını belirterek, "Fakat yine de 18 Temmuz'da yaşanan sel felaketinden sonra sigorta talebinde belirgin bir artış görülmedi." dedi.

Dün İstanbul'da akşam saatlerinde başlayan yağış, bazı yerlerde dolu ve şiddetli fırtına şeklinde meydana geldi. Bölgede bulunan ağaçlar fırtınadan dolayı araçlara devrilerek hasara neden olurken bir takın iş yerlerini de su bastı. Coqui, konuyla ilgili yaptığı açıklamalarda, 18 Temmuz'da yaşanan sel felaketinden şimdiye kadar yaklaşık 15 milyon liralık hasar ihbarı aldıklarını söyledi.

Allianz olarak meydana gelen hasarlarda, müşterilerine ihbar şırasından ödemeye kadar tüm konularda yardım ettiklerini belirten Coqui, "Bu hizmetlerde de önceliğimiz, hızlı ve etkin servis ile müşteri memnuniyetini yüksek oranda sağlayabilmek. Sigortalılarımız hasar dosyaları ile ilgili süreçleri, mobil uygulamamız Allianz’ım üzerinden ya da web sitemiz, çağrı merkezimiz ve acentelerimiz gibi farklı kanallarımızdan takip edebiliyorlar." diye konuştu.

Aylin Somersan Coqui, sel felaketine karşı teminatı bulunan sigortalıların hasarları hızlı ve kolay bir şekilde halledilirken, sigortası bulunmayan kişi ve işletmelerin afetlerden sonra ciddi sorunlar yaşadıklarını dile getirdi.