Nike, müşterilere kişisel olarak daha iyi hizmet sağlamak için yeni bir sistem bildirdi. Doğrudan Müşteri Hareketi olarak nitelendirilen programa göre Nike, teknolojik dünyanın nimetlerinden daha çok faydalanacak ve inovasyon ve ürün oluşturmada yükselmede genişleme sağlamış olacak.

MÜŞTERİLERLE TEK TEK İLGİLENECEK

Amerikalı firma, bu alanda 'anahtar şehirler' adı verilen alanlarda müşterilere birebir bağlantılarını araştırma genişletmeyi tasarlıyor. Uzmanlara göre bu kararın önemli verileri olacak.

BİN 400 KİŞİ İŞİNDEN OLACAK

Yeni program ile konuşulan konular arasında adı geçen nitelendirilme kapsamında Nike.com, Nike + dijital ve müşteriye doğrudan perakende birimleri tek çatı altında birleştiriliyor. Programın yöneticileri şu şekilde belirlenmiş:  Nike Direct Başkanı Heidi O'Neill ve Dijital Operasyonlar Baş Sorumlusu Adam Sussman yönetecek.

Nike'ın üst düzey yönetimindeki ve etkinlik yapılarında değişikliğin daha hızlı stratejik hamleler gerektiğini söyleyen uzmanlar şirkette küresel işten çıkarmalar başlayacağını bildiriyor. CNBC muhabiri Sara Eisen'e göre Nike, tüm iş gücünün yüzde 2'sinde kesintiye gidecek. Bu, yaklaşık bin 400 işçinin işine mal olacağı anlamına geliyor.