İsviçre merkezli dünyanın en büyük gıda imalatçısı Nestle, Amerika Birleşik Devletlerine merkezli şekerleme işini satacağını duyurdu. Firmanın şekerleme markası arasında Butterfinger, BabyRuth ve 100Grand da yer almakta ve ücreti aşağı yukarı 3 milyar dolar olarak bildiriliyor.

922 MİLYON DOLARLIK SATIŞ GERÇEKLEŞTİRDİ

Nestle'nin Amerika Birleşik Devletlerinde şekerleme ticareti geçen seneki satışları yaklaşık 922 milyon dolar ile toplam Amerika Birleşik Devletleri’nde ki satışlarının yüzde 3'ünü denk geldiği bildirildi.

NESTLE

Türkiye piyasasına kuruluşundan sadece sekiz yıl sonra girerek 1875 senesinde Nestlé, ilk satış mağazasını 1909 yılında Karaköy’de açan Nestlé, 1927’de Feriköy’de ilk çikolata fabrikasını oluşturarak başladığı “ilk”ler akımını geliştirmeyi bugün de devam ediyor.

Nestlé’nin kurucusu Henri Nestlé, firmaya soyadı olan ve aynı zamanda Almanca’da “küçük kuş yuvası” olarak akla gelen ‘Nestlé’ ismini vermeyi seçip, logosunu “yuvada yavrularını besleyen kuş” görselini koydu. Sadeliğine karşın güven, sorumluluk, besleyici bakım ve aile gibi çok güçlü, evrensel kavramları içinde barındıran kuş yuvalı logo, bir asırdan uzun süredir Nestlé’nin çalışanlarına sağladığı aile ortamı, tüketicilerine verdiği güven ile ürünlerindeki kalite ve özenin simgesi olmayı sürdürüyor.