Anadolu Üniversitesinin (AÜ) Açıköğretim ile İktisat ve İşletme Fakültelerine 2017-2018 Öğretim senesi "ikinci üniversite" internet başvuru ve kayıt işlemlerinin 6 Ekim'e kadar uzatıldığını duyurdu.

Öte yandan AÖF kayıtları ne zaman yapılır? başvuru için hangi belgeler gerekli ?

Açık Öğretim Fakültesine kayıt yaptırmak isteyen adaylar, söz konusu sürecin ne şekilde süreceğini, başvuruların hangi tarihlerde yapılacağını, kayıt için lazım olan belgeleri ve ne gibi şartların olduğunu öğrenmek için gerekli araştırmalara başladılar.

Açık Öğretim Fakültesi (AÖF) ÖSYS yeni kayıt başvuruları 21-29 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştirilecek.

Yeni kayıt yaptıracaklar için şu belgeler gerekli:

1- İnternet Başvuru Belgesi: Bu belge siyah tükenmez kalemle imzalanarak kayıt esnasında AÖF bürosuna vermek gerekiyor.

2- Öğrenci Bilgi Form: Kayıt yapıldıktan sonra bu form AÖF büro çalışanı tarafından size geri verilecek.

3- Kayıt Bilgileri Sorgulama Sonuçları: Kayıt işleminde bu belgeyi AÖF bürosuna vermeniz gerekiyor.

4- Öğrenim Belgesi: Kayıt Bilgileri Sorgulama Sonuçları Belgesinde ‘Mezun Bilgisi’ bulunan öğrencilerin kayıtları, öğrenim belgesi alınmadan yapılacaktır. Mezun bilgisi bulunmayan adaylar öğrenim belgesini kayıt işlemlerinde AÖF bürosuna teslim etmeleri gerekir.

5- Askerlik Durum Belgesi: 1979 ile 1995 seneleri arası doğumlu erkek öğrencilerin askerlik durumlarına bakılarak ‘Kaydında Sakınca Yoktur’ ifadesi bulunan adayların başvuruları belge olmadan yapılabilecek. ‘Askerlik Şubesine Başvurunuz’ ifadesi yazılan öğrenciler askerlik şubesine giderek bu belgeyi aldıktan sonra kayıt işlemini gerçekleştirebilecek.