Sky News Arabia'nın 12 kişiden oluşan internet ekibi Türkiye'deki FOX Türkiye'nin binasında faaliyet gösteriyor.

BAE'ne ait skynewsarabia'nın internet yayın ekibinin FOX Türkiye binasında çalışma yürütmesi amacıyla Dahlan'ın FOX'a bir seneliğine 30 milyon $ verdiği öne sürülüyor.

Bu ekip aynı zamanda Türkiye karşıtı Arapça trol hesaplarında da faaliyet gösteriyor. FOX TV binasındaki 12 kişilik ekibin idaresi BAE'deki skynewsarabia'daki 40 kişilik özel seçilmiş sözde Türkiye uzmanlarında.

BAE'deki ekibin içinde firari FETÖ'cüler de yer alıyor. FETÖ'nün Türkiye aleyhine oluşturduğu dosyalar bu 2 merkezden Arap dünyasına yayılıyor.